Tootepildid
Tõeline võidusõiduratas: Dakari valmis, aga seeriatootmises (tänavalegaalne E5) valmis pakkuma puhtaimat rallitunnet. Ideaalne kronomeetri või iseenda proovile panemiseks, oma piiride avastamiseks ja nende nihutamiseks igal sõidul veelgi kaugemale.
Suured vahemaad nõuavad suurt kütusemahtu, seetõttu on paigaldatud XEF RALLY-le 30-liitrine paak, mis on jagatud kaheks osaks. Üks aerodünaamilise kujuga sõiduki tagaosas teine keskel, istme all, mis pakub kompaktset ergonoomikat ja täiuslikku kaalujaotust.
Tänu 7-tollisele RallyScreenile saate hõlpsalt kontrollida GPX-radasid, digitaalseid teeraamatuid ja juhtida, mis tahes turul olevaid navigeerimisrakendusi kas puuteekraani või kahe juhtraua juhtnupu abil. Selle Androidi operatsioonisüsteemiga saate hallata kõiki rakendusi nutitelefonis, kuid see on täiesti põrutus-, tolmu- ja veekindel (IP67 sertifikaat).RallyScreen lülitub koos rattaga sisse ja välja, kuid sellel on ka sisemine aku, mis võimaldab seda endaga kaasa võtta ning mugavalt diivanilt oma seiklusi ja marsruute planeerida.
Mootorit kaitseb 5 mm paksune süsinik-kevlar-kilp. Tänu sellele olulisele komponendile on mootor, paagid ja summutid täielikult kaitstud igasuguste löökide või ebamugavuste eest.
Hämmastav 450-kuubikuline 4-taktiline mootor ei vaja tutvustamist (Yamaha WR450F). Pööratud silindripeaa koos tahapoole kaldu silindriga tsentraliseerib kaalu ning tagab erakordse väleduse ja muljetavaldava juhitavuse.
Kõrbes võidusõit kiirusel üle 150 km/h nõuab suuri oskusi, kuid teie ratas peab teid võimalikult hästi toetama.Suurendatud 300 mm esipiduriga võite olla kindel, et suudate igal kiirusel peatuda. Samuti oleme välja töötanud polsterduse, et pakkuda teile parimat modulaarsust ja sõitu igat tüüpi maastikul.