Tootepildid
Caballero 700 on ainuke mudel oma segmendis, millel on rida parameetreid, mis võimaldavad sellel muretult toime tulla teedel ja metsaradadel: 19-tollised ja 17-tollised kodarveljed ja optimeeritud vedrustus koos kõigest 175 kg kaaluga (ilma kütuseta) tagavad paindlikkuse, ohutuse ja täpsusega sõitmise mis tahes maastikul.
Sarja lipulaev on varustatud Yamaha kõrgelt austatud CP2 rida 2 mootoriga, Jaapani kvaliteet, Itaalia šassii.
Täiuslik võimsus nii maanteel kui ka maastikul lõbutsemiseks, 74 hj kiirusel 9000 p/min, mis on tugeva pöördemomendi kõveraga, mis annab konstantselt jõudu kogu pöörete vahemikus: 60 Nm kuni 8000 p/min, tipp 70 Nm 6500 p/min juures.
Caballero 700 pakub erakordset jõudlust ja rõõmustavat võimsust, muutes selle ideaalseks valikuks keskklassi reisideks. Selle hubane iste pakub kaasreisijale piisavalt ruumi.
Caballero 700 suurepärane šassii tasakaal tuleneb uuest jäigemast terasraamist ja kvaliteetsest alumiiniumvalust töödeldud kiigest.
Marzocchi vedrustus koosneb tugevast 45 mm tagurpidi kahvlist ja eelpingega reguleeritavast monoamordist.
Vedrustuse seadistused ja 150 mm käigupikkus on optimeerimise ja tasakaalu tulemus, mis leiti pärast lugematuid kilomeetreid sõitmist igasugustes tingimustes: kiiretel radadel, kiirteedel, keerulistel segateedel, pinnasteedel ja maastikuradadel.
Caballero 700 tagab ka erakordse pidurdusvõime. Tänu võimsale kombinatsioonile 330 mm ketas ja Brembo 4-kolvilised pidurisadulad ees ja 240 mm ketas koos Brembo pidurisadulaga saab see jalgratas hõlpsasti hakkama igal teel.
Stiil on inspireeritud ühest Caballero ajaloo kuulsaimast versioonist: 125 RC aastatel 1974–1976.
Esmapilgul on Caballero 700 hõlpsasti äratuntav tänu puhtale ja lihtsale joonele, mille on hoolikalt kujundanud Fantic Style Centre. Ikoonilised elemendid, nagu punane paak, ümmargused esituled ja kollased võistlusplaadid külgpaneelidel, segunevad kaasaegsete lisanditega, nagu CNC-töödeldud mootoriplaadid ja kolmekordsed klambrid ning väljalaskesüsteemi süsinikukaitse.
Lisaks klassikalisele punasele värvile on siin ka matt metallik sinine, mis on taas seotud Caballero ajalooga.
Caballero 700 on varustatud tipptasemel elektroonikapaketiga. See on maailma esimene skrambler, millel on ikooniline ümmargune 3,5-tolline TFT-ekraan koos integreeritud Bluetoothiga kõnede ja meedia juhtimiseks.
Ekraani ja juhtraua külge kinnitatud lülitusplokkide kaudu on võimalik valida kolm sõidurežiimi: STREET, OFFROAD (spetsiaalselt mõeldud tavalistelt teedelt lahkumiseks) ja CUSTOM, mis võimaldab ratturil seadistada kõik ABS-i kurvides ja veojõus. Juhtige seadeid vastavalt soovile kuni deaktiveerimise lõpuni.
Varustust täiendab täis-LED-valgustussüsteem.
Caballero 700 on esimene Fantic, mis pakub standardvarustuses kurvides ABS-i ja veojõukontrolli.
Täiustatud inertsiaalne mõõteseade (IMU) võimaldab ratast juhtida isegi siis, kui jalgratas on kaldu, pakkudes täpset ja usaldusväärset elektroonilist sekkumist.
Mõlemad juhtseadised saab täielikult välja lülitada, kui sõidutingimused seda nõuavad, näiteks kõige nõudlikumates maastikutingimustes.